üzletpolitika.hu

Megmutatjuk a helyes irányt!

Promóció, értékesítéstechnika

A promóció olyan piacbefolyásoló módszerek összessége, melyek közvetlenül ösztönzik a fogyasztót vagy viszonteladót a vásárlásra. Olyan külön értéket kínálnak fel a vevőnek, ami képes indító lökést adni a vásárláshoz.

Az eladásösztönző módszerek kapcsolódhatnak a termékhez (illetve annak funkciójához, tulajdonságához), vagy egyéb előnyök kilátásba helyezésével ösztönzik a vásárlót. Alkalmazásuk célja általában a gyorsabb döntések, nagyobb volumenű vásárlások elősegítése.

Szolgáltatásunk keretében elemezzük jelenlegi promóciós tevékenységeit, megvizsgáljuk azok hatékonyságát, továbbá javaslatot teszünk alternatív promóciós módszerekre, és új értékesítési technikák kialakításában is segítünk.

Kérje ajánlatunkat
vonal vonal