üzletpolitika.hu

Megmutatjuk a helyes irányt!

Árképzés, árstratégia

Az ár központi eleme a gazdasági megfontolásoknak, szerepe egyaránt fontos a vevők vásárlási döntésében és a vállalatok eredményességében. Cégek esetében az árképzés különleges helyet foglal el hosszú és rövid távú tervezéskor, hiszen alapvetően befolyásolja a vállalat jövedelmezőségét, cach-flowját, versenyképességét. Érinti a költséggazdálkodást, számvitelt, pénzügyet, marketinget, de sok esetben a jogi területet is.

Az optimális árak meghatározása nagyon összetett feladat. Többek között figyelembe kell venni a piaci struktúrát, a versenytársak árait és motivációit, a vásárlók magatartását, árérzékenységét, a kereslet árrugalmasságát, a termelési költségeket, a jogi szabályozást, stb. De az optimális árak meghatározása függ a vállalat saját árpolitikai céljaitól, stratégiájától, árstruktúrájától, árképzési elveitől és módszereitől is.

Az árképzés azon módszerek és technikák összessége, melyeket a vállalkozások az általuk értékesíteni kívánt termékek és szolgáltatásak árának megállapításához használnak. Megvizsgáljuk jelenlegi árképzését, az abban rejlő lehetőségeket, a lehető legnagyobb automatizmusra törekedve kidolgozunk olyan módszereket, programokat, algoritmusokat, melyekkel könnyen meghatározhatja termékei vagy szolgáltatásai optimális árait.

Kérje ajánlatunkat
vonal vonal